Thursday 21 July 2011

malas

hai
arini ada kelas akaun kat desa tanjung. tempat tsyn aku sejak dua tahun yang lalu...
tapi aku x p
coz terasa sangat malas
nvm la kan
tapi.... aku sempat teman mama g market tdi
huauahaaua
pastu g antaq uni p kelas b.i
n terus g amek adik hannan kat SBP KUPANG PASU
sibuk kan mama?
tapi aku nie yang penyibuk nak ikot kesana kemari.
huuhhuh
rajinnya mama 
=) =) = )

k lepas buat semua 2... abah cakap nak p a.s
"abah. kakak tsyen la petang nie..."
abah ajak g stadium aloq staq. ada apa x taw .. 
oiiiihhhhhhhh abah ngan mama cukup fanatik ngan moto2 nie
haru!
so esok je la kita p nah abah...
=)
so
aku yang duk saja nie mula terpikiaq
aku buat list utuk beli barang2 nak buat kek yang sememang sangat sedap
mulanya nak buat pie ayam 
tapi qenyah nak mati
jadi
aku x maw buat!
*tak bapa nak jadi sebenaqnya masa aku buat dulu ..muahahah
tapi boleh la pada x qeti langsung kan
pmpn nie kalu pandai mengaji sampai ke negera china ka.jepun ka
*errrrrrrrrrrrrrr
akhirnya ke cheroq dapuq gak
so baik belajaq masak mula daqi awai2 nie kan
okeyh x maw panjang ceqita
nak sambung tulis barang had nak kena beli !
=)


No comments:

Post a Comment