Saturday 13 August 2011

i'm not ready yet!

haneem bt muhamad anuar
ang sedaq dak ang nak exam
masa depan ang
ya aku sedaq!
tapi aku x leh nak ubah
aku stdy2
tapi x cukup dramstik mcm org lain
dpat satu hari empat jam ja aku stdy
=(
=(
='(
orang lain stdy bagai nak rak!
hummmmmm
apa harus aku lakukan??????????????????????????
lagi dua bulan ja nem 
ang nak amek paper
aku risau weii
risau yang amat sangat
bukan pasai 2 ja
pasai plkn lagi
=(
x suka xsuka xsuka
aku x maw p!
tolong la paham!
aku x penah tinggai mama ngan babah!
paham la wei paham la
awat yang payah nak paham orang sangat x taw
ang gila ka anem??

plez la.......aku x maw tinggai

  • mama
  • babah
  • hannan
  • uni
  • hatta
  • abu
  • bubu
  • grey
  • sapit 
pokoknya! 
aku x maw. ya ampun.........
nasib malang apa x taw dapat
haish
meluat!
tidoq x lena duk pikiaq
hukhukhukhuk
nak qeyau!
bye


No comments:

Post a Comment