Thursday 4 August 2011

RAMADHAN!

comel2 semua! hari nie dah 4 hari kan kiat berpuasa! ALHAMDULILLAH! Kita sambut bulan baik nie dengan seribu satu kenikmatan kan... amin2 ya robbal alamin!. hari nie meriah rumah aku adik hannan balik wiken =) tmbah plak atam pon join sekali time buka posa tadi.! aku nampak mama ngan babah sangat happy! apa xnya! selama nie kami 6 org buka soq sama2 tiba2 sorg dah tinggai! sayu ja depa. hari2 lepas makan pon x laju!. hari nie kemain depa! laju2 makan! =)time makan tdi babah cakap " tahun depan kakak plak x da nak buka posa soq sama2. tinggai babah mama ngan uni plak!" KAT SITU AKU DAPAT RASA HARAPAN YANG MENGGUNUNG FAMILY UNTUK AKU DPT RESULT YANG TERBAIK SPM NIE! insyaallah bah! akak akan lakukan yang terbaik...=) k balik cita pasai posa! tadi petang aku g kedai barang elektrik! apa nama tah! tepi GG 2...x taw la apa motif babah bawak aku p situ. walhal aku ajak dia g beli barang dapur ja! babah beli lampu liplap! lampu kelip2 rupanya!.x taw nama saintifik dia uhukkks!.. balik tdi! hai mcm rumah hindu dah gamaknya! berwarna warni! aneka kelip!! meriah sungguh! x cukup ngan lampu 2. pelita babah pasang! hamboih raya sungguh!budak2 balik terawih singgah main depan rumah nie ha. tapi belum dengaq lagi la bunyi2 mercun! maybe awai lagi kot kan!. =) .. raya2 jugak nem! trial tinggai lagi 6 hari ja lagi! cuak pengsan boleh dah nie! haish! risau!haru! ada nak buleh x taw! =( org lain ada abg ada kak nak mintak tolong tengok2 buku! aku x da sapa =( .. stdy sorg2! BTW DOAKAN KEJAYAAN AKU K! THANKS A LOT DEAR! 



SELAMAT MENDUDUKI PERCUBAAN SPM 2011 DAN SELAMAT BERIBADAT DI BULAN MULIA NIE! AMIN!

2 comments: