Sunday 21 August 2011

x taw tajuk!


HAI.. dah nak dekat raya kan. lama dah aku x memperhidupkan blog yg x sehotstuff mcm hmpa semua kan. actly. aku diambang trial yang penuh dengan ujian yang teramat sangat * cewaaah bajet gila ayat* k. masa trial mcm2 cita jadi kat aku kan. x pa sabaq anem. allah swt tau mana yang betoi mana yang dak. kalu allah syg kita memang selalu ujian berlakukan. . aku terima dengan hati yang penuh kesabaran =) .. melakukan kesalahan adalah fitrah setiap
insan, memaafkan kesalahan insan lain adalah ciri insan yang
mulia!  .. x sangkakan...kawan sendiri sangup cita itu ini kan. betoi la cakap sir shahrul! " anem sekarang anem baqu taw kan sapa yang patut dipanggil kawan sapa yang patut jadi lawan " . thanks sir.... n thanks 2 my beloved frez too ..FARAHANI ALIAS COZ SENTIASA BAGI AKU SEMANGAT! I LOVE U DEAR! .. . kepada cikgu2: anem x kisah semua apa yang cikgu anggap! biaq lah masa nie jadi mcm nie daripada nnti cikgu langsung x boleh bangga dengan result spm anem *BAJET RESULT SPM GEMPAK* x salahkan berangan2 yang ada usaha dripada langsung x dak kan!
Sekarang fokus spm! Nie nak mai lagi dua bulan nie .. buat betoi2.. INSYALLAH kalu kita ikhlas menuntut ilmu , kejayaan muncul jugak nnti.. okeyh2 sudah la sikit2! ..

ha nie nak cakap pasai perancangan masa depan. Cewah … dak aeh. X dak apa pon. Cuma rasa syiok la. Selalu aku stay back kat sekolah ngan che ah n adik! Sekarang farah pon maw join. Semangat lagi la kan kami nak stady . pulon la anem! *pulon sorg2 x pa. jangan duk p pulon busy body had org lain * oppppps terperli someone plak! .. ikhlas la berkawan, x payah tikam2 belakang. Kalu x suka . cakap x suka. X perlu bermanis muka bgai Barbie doll kat depan dan jadi muka tahik bila kot belakang * hyper gila nem oii * okey2. last paper mat tam! Petu hurrrreeei raya =) … aeh2 baju raya aku bnyak pasang taun nie .x padan ngan nak exam! Biaq . aku mampu.. kbai.

No comments:

Post a Comment